generator torsyjny
Kriss
2008-09-14 13:22:06 UTC
Najważniejszym wynalazkiem opartym na teorii próżni jest generator
torsyjny, którego twórcą jest Anatolij Akimow. Dzięki temu urządzeniu
wielkości czterech paczek papierosów dowiedziano się, że pole torsyjne
rozprzestrzenia się miliardy razy szybciej niż światło i przenika każdą
materię, nie tracąc przy tym na intensywności. Nie wiadomo dokładnie,
jak szybko się porusza, gdyż nie udało się tego zmierzyć.
Wykorzystując własności tego pola, stworzono nowy, rewolucyjny system
łączności. Z najodleglejszymi miejscami w kosmosie można połączyć się
natychmiast, bez zakłóceń, a nadajnik wymaga minimalnej ilości energii.
Nadajnik torsyjny znajduje się ponoć na pokładzie rosyjskiego pojazdu,
który w 1998 roku poleciał na Marsa. Jeśli wszystko będzie działać
prawidłowo, torsyjny nadajnik i odbiornik będą się łączyć w jednej
chwili, podczas gdy sygnał konwencjonalnego nadajnika biegnie z Marsa na
Ziemię około 7 - 13 minut.

Tekst ze strony http://rozne.servis.pl/teoria.php

Jak uważacie takie coś to SF, czy może przyjęcie Stałej kosmologicznej
Alberta Einsteina jako naukowy fakt, który czytając artykuł
zrewolucjonizowałby świat.
Pozdrawiam
Jakub Wróblewski
2008-09-14 14:15:33 UTC
Witam,
Post by Kriss
Nadajnik torsyjny znajduje się ponoć na pokładzie rosyjskiego pojazdu,
który w 1998 roku poleciał na Marsa.
Którego konkretnie pojazdu?

Pozdrawiam,
Jakub Wróblewski
Kriss
2008-09-14 14:48:53 UTC
Post by Jakub Wróblewski
Witam,
Post by Kriss
Nadajnik torsyjny znajduje się ponoć na pokładzie rosyjskiego pojazdu,
który w 1998 roku poleciał na Marsa.
Którego konkretnie pojazdu?
Pozdrawiam,
Jakub Wróblewski
Łapie, ten tekst to zwykła bajka. W "kosmicznych" rzeczach nie jestem
nawet mini ekspertem więc łatwo sie nabieram :)
Dzięki za odp , pozdrawiam
Borys Dabrowski
2008-09-14 14:57:03 UTC
Kriss pisze:

[...]
Post by Kriss
[...]
Tak, to działa. Po przeczytaniu takiego tekstu na grupie sci można
dostać torsji.
Borys Dąbrowski
Heniek Dąbrowski
2008-09-14 15:43:01 UTC
Post by Kriss
Tekst ze strony http://rozne.servis.pl/teoria.php
Rewela :-)
Zapomnieli napisać że pierwsze urządzenie jakie skonstruowali Szypow z
Akimowem to alkogenerator.
Sprawność tego urządzenia wynosiła 400%. Po wlaniu 1 l spirytusu, wytwarzał
4 l przedniej gorzałki ....
Po uruchomieniu, wynalazki posypały sie jak z rękawa. Przez pole wirowe i
generator torsyjny aż po absolutne nic ( urwany film ) ...
:-)
Pzdr Henek
Don Wasyl
2008-09-14 17:09:18 UTC
Heniek Dąbrowski pisze:
Post by Heniek Dąbrowski
Po uruchomieniu, wynalazki posypały sie jak z rękawa. Przez pole wirowe i
generator torsyjny aż po absolutne nic ( urwany film ) ...
:-)
Pzdr Henek
"absolutne nic"? A może "Wielkie Nic"?

"Wielkie Nic" trafiło nawet do wikipedii :)

http://tiny.pl/81ps
Jakub A. Krzewicki
2008-09-14 21:11:50 UTC
niedziela, 14 września 2008 19:09. carbon entity 'Don Wasyl'
Post by Don Wasyl
"absolutne nic"? A może "Wielkie Nic"?
"Wielkie Nic" trafiło nawet do wikipedii :)
http://tiny.pl/81ps
jak ulał pasuje do LHC
http://www.largehardoncollider.org/
laser
2008-09-15 11:17:33 UTC
o kurcze, a juz myślałem, że na paranauki wlazłem ;)
Sebcio
2008-09-18 13:10:10 UTC
Post by laser
o kurcze, a juz myślałem, że na paranauki wlazłem ;)
hmm, generator torsji,mniej wiecej jak sie pomiesza sledzie z budyniem